Naam:
193
Video’s:

Over ons

Over mij

Na 6 1/2 maand in Afrika te hebben gewerkt, gewoond en gereisd, ga ik terug naar Gobabis een stad in Namibië. Ik ga mij inzetten bij het project Light for the children waar ik al 3 maanden ben geweest.

Ik kijk er ontzettend naar uit om het werk weer op te pakken! De mensen te ontmoeten, te begeleiden en de kinderen aan te moedigen om hun leven verder op te bouwen.

Bemoedigd door de bijbeltekst in Jesaja 30:21 begin ik aan deze uitdaging: Met uw eigen oren zult u een woord van achter u horen: Dit is de weg, bewandel die. Dit voor het geval u naar rechts of naar links zou gaan.

De boodschap van Paulus aan de gemeente in Troas verwoorden mijn wens en gebed: “Maar ik maak mij nergens zorgen over, en ook acht ik mijn leven niet kostbaar voor mijzelf, opdat ik mijn loop met blijdschap mag volbrengen, evenals de bediening die ik van de Heere Jezus ontvangen heb om te getuigen van het Evangelie van Gods genade.” Handelingen 20:24

Over onze reis

Het werk dat ik in Gobabis zal gaan doen is veelzijdig. Hieronder geef ik een overzicht van de taken die ik o.a. zal gaan uitvoeren.

Taken op school

In de krottenwijk

Allerlei taken

Het werk dat ik hoop te gaan doen, is echt met de bevolking. Het doel is om samen met hen hun leven verder op te bouwen.